Ak po prebraní zásielky prídete na to, že tovar je malý, veľký alebo Vám nejako inak nevyhovuje, máte možnosť ho vymeniť alebo vrátiť. Podľa zákona č.102/2014 Z.z. ako zákazník nárok na vrátenie tovaru do 14 pracovných dní od obdržania tovaru, bez toho aby ste uviedli dôvod, prečo daný tovar chcete vrátiť alebo vymeniť.
Ak sa rozhodnete odstúpiť od zmluvy postupujte nasledovne:
- do balíka vložte kópiu faktúry a list s textom: "Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku.“ Na sprievodný list uveďte vašu adresu, telefón, e-mail a spôsob, číslo Vášho bankového účtu
Pre výmenu tovaru postupujte takto:
- do balíka vložte kópiu faktúry a list s textom: Požadujem výmenu tovaru za ... (aký tovar za aký tovar).
- do sprievodného listu rovnako uveďte Vašu adresu, telefón, e-mail
Tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený v pôvodnom obale, so všetkými visačkami, aby bol vhodný pre ďalší predaj.
Postup pri reklamácií tovaru:
- Reklamáciu je možné uplatniť len v záručnej dobe, teda do uplynutia 24 mesiacov od prevzatia tovaru. Ak sa objaví na tovare vada, je potrebné reklamáciu uplatniť bezodkladne. Ďalšie používanie tovaru môže zapríčiniť prehĺbenie vady, znehodnotenie tovaru a môže byť dôvodom k odmietnutiu reklamácie.
- Reklamovaný tovar musí byť kompletný (napr. nestačí len jedna topánka, ale celý pár), čistý, suchý a hygienicky nezávadný.
- Pri reklamácii je potrebné preukázať nákup tovaru, najlepšie dokladom o nákupe (blokom alebo faktúrou).
- V prípade, že budete posielať tovar na reklamáciu poštou, napíštedôvod reklamácie, stručne popíšte vzniknutú vadu.
- Pokiaľ sa jedná o odstrániteľnú vadu, má zákazník právo na bezplatnú, včasnú a riadnu opravu. Túto vadu odstránime bezodkladne, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Záručná doba a životnosť tovaru
Záručná doba a životnosť tovaru sú rôzne pojmy. Životnosť tovaru je daná spôsobom a intenzitou používania a nemusí byť vždy rovnaká ako záručná doba. To znamená, že pri intenzívnom používaní môže byť životnosť kratšia ako záručná doba. Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru.
V žiadnom prípade tovar neposielajte naspäť na dobierku.
Po prijatí tovaru je povinnosťou našej spoločnosti do 15 dní zaslať dohodnutým spôsobom peniaze zákazníkovi. Poštovné náklady sa nevracajú.
POZOR !
Tovar vyrobený na mieru nepodlieha reklamačnému poriadku nakoľko ide o tovar na mieru. Tento tovar sa považuje ako "vyrobený na mieru" ak chcete dotlačiť prezývku či meno alebo logo a podobne.